3 gånger.

Dammsugaren var ok. Det var grymt läskigt att se all svart gegga som kom tillbaks i vattnet. Efter det här så lovar jag att minst en gång om året hyra en sådan här dammsugare.

Jag tänkte ta bilen och soffan när jag ändå hade den hemma men då blir inte fallet. Jag fick ta madrassen 3 gånger innan jag tyckte lukten försvunnit. Jag passade också på att ta barnens bäddmadrasser också.

Nästa gång tror jag att jag ska hyra den på sommaren så man kan stå ute och sen låta grejerna torka klart i friska luften. Vi har ju en tempurmadrass i vår säng och den sög in allt vatten så den hann inte torka färdigt men jag la den på golvet i badrummet där det är varmt av golvvärmen.

Dammsugaren kostar 300 kr per dygn och då ingår rengöringsmedel. Hyr man den över en helg betalar man 450. Nästa gång ska jag kolla med grannarna här omkring om vi ska hyra tillsammans.

Tillsist hoppas jag på en helnatts sömn, så jag orkar med personalfesten i morgon. :)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0