64 mil

Idag har vi haft en härligt åktur på 64 mil. Otroligt nog hade vi så snälla barn att resan gick hur fint som hellst. Bara en älg har vi sett och inte en endaste ren vilket är ovanligt.

Nu sitter jag i lillasysters vardagsrum och lyssnar på min systerson Liam som leker med min iphone. Snacka om bra barnvakt. Katten Tom är favorite.

Jag skickade ut min pappa här i Boden för att köpa årets glögg, jag gillade den jätte mycket, dels så smakade den kaffe och sen var den inte så söt. Vi ska sticka till Luleå någon dag så jag håller en tumme på att den finns där. Jag minns i fjol när all glögg på systembolaget tog slut så jag håller en tumme på att det inte blir så. Gick in på systembolaget och det finns 3 flaskor på storheden. Man kan ju hoppas det finns kvar i morgon när vi ska dit.

Nä nu ska jag underhålla Liam lite. 
 

Kommentarer
Postat av: A Z R A

lust att följa varandras bloggar via bloglovin gullet? :)

2011-12-29 @ 11:14:09
URL: http://azras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0