En lada i Marieby.

Jaha då var det dax för årets julfest. Festen ska gå i vildmarkstema så vi ska vara ute mycket men äta i en lada där det finns lite element. Hmm, jag undrar vad jag ska ha på mig. Jag vill ju absolut inte frysa, sen vill man ju vara lite fin ändå. Så hur gör man? Ska jag ta på mig blingbling smycken, sminka mig som för en galakväll och sedan på med skoteroverallen? Eller ska jag krypa in i termounderstället och sedan ta på mig aftonklänningen? Kanske ett par högklackade skor med tjocksockar?
Undra hur de andra klär sig? Man vill vill ju inte sticka ut för mycket.
Spännande blir det i alla fall.

Uppdaterar senare vad jag hade på mig och vad de andra hade på sig, kanske kan bli min första outfit-bild. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0