Försvunnen.

Nu ska jag sticka iväg till sjukgymnasten och träna lite. Efter det är det dax för att få lite laser på händerna. Än så länge har det inte hjälpt men det kan ju ta några gånger så jag tänkte ge det den här veckan och är det inte borta ska jag be att få en kortisonspruta så jag klarar jul och nyår.

Av sjukgymnasten fick jag med mig 2 dvdskivor och gummiband så jag kan träna även under helgerna. Det känns viktigt att fortsätta när man väl kommit igång.

Hur kan grejer bara försvinna?
Jag har en super skönt träningsbh och det är bara borta? Jag hade den på träningen i fredags och nu när jag skulle ha den idag finns den inte någonstans. Det är precis som med strumpor. Kan det vara så att tvättmaskinen är boven i dramat och på något sett försvinner kläderna i den.
Måste undersöka detta när jag kommer hem. (kan ju vara så att jag är lite slarvig och lagt den i fel tvättkorg :) )




En vy från "Jan Svenssons mössa" ett berg i Renviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0