På bättringsvägen

Oj så sjuk jag har varit. :(
Att en medicin som ska göra dig frisk kan göra så du mår så här. Min psoriasisartrit har blivit sämre så nu har jag jobbigt att röra fingrarn. Har också fått på vänstersida samt i bröstryggen och ryggen.
Jag käkar fortfarande kortison och ska nog göra det någon vecka till innan vi ger oss på nästa medicin.

Jag pratade med min läkare i fredags och han ville att jag skulle ta med mig burken med medicin in nästa vecka för det har visat sig att vi är 4 st som fått exakt samma biverkning och alla vi har fått utbytes medicinen på apoteket. Alltså den som apotekaren föreslår för den är någon krona billigare. Nästa gång ska jag vägra och ta den som läkaren skrivit ut. Inte för att jag vet om det gjorde någon skillnad med det är ju konstigt att vi är 4 st som har exakt samma sak.

Jag har startat med min sjukgymnastik fast jag känner mig risig. Jag tror att det bara är nyttigt och jag kommer nog att känna mig mindre stel efter jag har hållt på ett tag. Dom har en sådan rolig roddmaskin där en sådan skulle man ha haft hemma.

Vi har haft mysigt främmande här ett par dagar. Min systerson och hans pappa har varit en sväng till oss och det var så mysigt. Tyvärr kunde inte min lillasyster komma men vi ska åka upp till jul så vi träffas snart ändå. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0