Appen

Hittade en ny app till iphonen idag. Den kommer att rädda min tid här hemma. Jag tycker om att läsa men jag tycker det kan vara svårt att hitta böcker framför allt på biblioteket.

Appen heter Boktipset och där lägger man in sina egna betyg på böcker som man läst. Viktigt att man inte bara lägger in på dem man tycker är bra utan också på böckerna man inte tycker är så bra.
När man sedan gjort det på minst 15 så får man tips på böcker som passar dig. Perfekt. :)

Så imorgon är det dax att uppsöka biblioteket och testa.

Idag har jag inte haft lika ont i huvudet av medicinen men jag har mått så illa. Allt är värt det om bara värken försvinner. På torsdag är det dax att öka dosen gruvar mig lite men hoppas kroppen vant sig lite i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0