Densamma

Det känns som varje dag är densamma. På eftermiddagen orkar jag inte många knop. Igår till middag kom jag fram till att jag orkar inte laga mat. Hugo fick samma som till lunch , Gabriel fick lite pyttipanna och jag tog mig lite fil och flingor.
Så idag fick jag masa mig till affären och inhandla lite mat som inte behöver tillagas. Det blev grillad kyckling, bakad potatis, korv med bröd, nudlar och ravioli.
 
Nåja huvudsaken är att barnen får nått att äta och det ska ju inte var så här för evigt.

Det är som är lite typiskt är att Peter just nu är i Skövde och att jag är själv med barnen som naturligtvis passar på att bli sjuk. Igår kom barnens farmor och var här en stund så jag kunde gå och lägga mig och sova. Välbehövligt.

Nu är det dax att börja med kvällsritualen, kvällsfika, medicin och sagoläsning.

Håller tummarna att barnen är piggare imorgon.


Just! Var på min första provtagning idag och de sa om värderna var dåliga skulle dom ringa och ingen har ringt så det känns ju positivt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller tummarna att medicinen funkar....

2011-11-17 @ 07:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0