Kock, dammråttor och utan ork.

Idag har vi varit på vår byggvaruhandel GP men hela familjen. (Knut fick sitta ute i bilen och vänta.) Det var inte bara vi som beslutit oss att åka dit. Dom hade massor med specialerbjudanden och en kock som stod och lagade små aptitretare.

Det var så mycket folk så vantarna som jag skulle köpa fick bli kvar. Kön var så lång att jag bara inte orkade stå där. Hugo som hade besökt kocken ett par vändor var inte alls lika hungrig och trött som vi andra. :)

Dammråttorna börjar hugga efter en och vi har spår efter knuts tassar i hela huset, men jag orkar bara inte städa.
Idag känns städrobbot som en bra investering.

Nu ska jag försöka engagera mig i tvätten så vi i alla fall har nått att ha på oss. Ha en härlig torsdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0