Påverkan på levern.

Jaha jag tål inte medicinen. :( Nu ska jag äta kortison 2 veckor och sen börja med nästa medicin.

Tänk att man kan må så här dåligt av att äta fel medicin. Jag har feber, känns som jag har nålar under huden, yr, ingen matlust, trött, huvudvärk och mår så illa.

Tur att dom är så bra på rematologen och att dom tar en på allvar.

Idag har barnens farmor varit här och lagat matlådor. Så nu finns det köttgryta, ugnspannkaka och köttfärssås och spagetti.
Jätte skönt. Under tiden hon var här sov jag i soffan.

Det som känna jobbigast med allt detta är att jag ska alltid vara så duktig och jag har svårt att acceptera att jag inte klarar av allt.

Nått jag måste träna på.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Önskar så att jag hade kunnat vara hos dig och hjälpa dig med det lilla jag kan.



Och håller med dig det är svårt att inse att man inte klarar av allt )=



Vi hoppas vi mår bättre till jul så vi får umgås =)

2011-11-21 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0