Ny medicin.

Nu börjar det bli dax att börja med den nya medicinen och naturligtvis blir jag förkyld och måste skjuta upp starten. :( Jag är både förväntansfull och nervös.
Lite orolig för det som hände sist, men denna gång är jag ju mer förberedd på vad som kan hända och jag kan säga till i tid.
Jag haft en sådan skit värk nu den senaste veckan så jag har inte sovit så mycket på natten. Barnen har också varit sjuka och sovit dåligt.
Men nu kan det ju bara bli bättre. Jag ska också börja träna hos sjukgymnasten igen på måndag. Tycker att stelheten i kroppen blev mindre.

Idag ska vi tillbringa ett par timmar med barnen i slaombacken. Det känns så spännande och jag hoppas dom kommer att gilla det. Sen är det bara jag i familjen som behöver lära mig. Tycker det verkar roligt men jag är ju höjd rädd så jag måste komma över det först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0