Frieri.

Det är så roligt att vi äntligen ska gifta oss. Jag tycker det ska bli så spännande. I år går vi in på vårt 12 år tillsammans så det känns som det är på tiden. :)

Eftersom det är skottår i år så bestämmde jag mig för att fria. Tänkte göra det på skottdagen, men Peter skulle vara i Umeå då och det blev så krångligt om jag skulle åka dit. Så det blev på  fredagen den 24:e istället.

Jag fixade barnvakt och gjorde ett exotiskt plocksfat med fikon, vindruvor, melon, kiwi, parmaskinka, salami och briost. Självklart Champange och gott vin. Till middagen blev det oxfilé och potatisgratäng med ädelostsås.
Jag köpte också ett fång med röda rosor. Sen arrangerade jag i badrummet med massor ljus och skumbad med rosor i.
Sen friade jag i badrummet. Var så nervös att jag missade helt att gå ner på knä, men det gick ju bra ändå. :)

Jag är väldens lyckligaste blivande fru. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0