Inspiration

Oj har upptäckt bröllopstorget. Det finns hur mycket roligt som helst att läsa där.

Vet inte riktigt hur man börjar det här med bröllop. Många verkar välja ett färgtema för bröllopet och utgå från det andra tar det som dem gillar och sätter ihop det. Jag tänkte spara på inspirationsbilder som jag gillar och sen sortera i dem.

Sen är det ju här med klänning. Det finns ju hur många som helst. Hur ska man någonsin kunna välja vilken man vill ha?
Till Amanda har vi hittat ett par tärnklänningar som känns super bra, hon har också hittat ett par skor som hon verkligen gillar och som ”kors i taket” jag också tycker om.

Så här på slutet ska jag bjuda på lite härliga bilder.

       

Amanda:



Skor:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0