Ändrat i planriningen.

Vi har nu bestämmt att vårt sovrum blev lite litet så igår besämmde vi oss för att öka på det. Nu känns det mycket bättre, vi måste ju få in en ordentlig garderob så alla kläder får plats. ;)

Jag lånade också en till kakelkatalog av ev granne. Vi har ju varit inne på fibro-tresbo men nu lutar det lite mer åt kakel i alla fall i stora badrummet.
Skulle vilja ha en rund dusch i badrummet och Peter bara ler.

Måste ju också skriva om ett program jag hittat. På Golvabia hittar du room328.
Satte mig ner och tänkte rita upp vårt badrum inga problem ett jätte lätt program men när jag skulle infoga en dörr började jag skratta och sa till Peter: har du sett vilken liten dörr jag hittade. Peter tittade och började asgarva: nä Malin det är inte en liten dörr utan du har gjort ett gigantiskt badrum. 27 m gånger 32 m. Haha tja du och mått.

Hoppsan det var inte riktigt så jag hade tänkt så nu måste jag träna lite på mått. :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Runda duschar är coolt. Stå på dig bara! Vi ses på jobbet i morgon. Om du jobbar vill säga.



Kram Lisa

2009-08-05 @ 22:47:18
URL: http://sjabbigmenchic.blogspot.com
Postat av: LindaTS

Kul att vara i början av processen. Det är lätt att ta snabba beslut, tänk igenom allt ordentligt :)

Vi fick en massa extra betänketid bl.a. p.g.a. problem med bygglovet. Under den tiden hann vi tänka om med massa grejer så i efterhand är vi glada att vi hann göra de ändringarna.



Lycka till!

2009-08-10 @ 10:06:47
URL: http://mitt-i-mossan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0