Ballingslöv + innerdörrar

Idag har vi varit ute i Sånghusvallen hela dagen. Super härligt har det varit. Vi var och hjälpte en av Peter´s chefer att bygga på hans hus. Eller jag gjorde inte så mycket nytta satt mest i solen och solade. Jag hjälpte till att packa upp köket och det var ett vitt slätt Ballingslövs kök.
Dom har också valt att sätta in fibro-tresbo (som jag skrivit om tidigare) och det var roligt att se. Det blev jätte snyggt.
Innan vi åkte ut dit idag fick vi reklam från Beijer och där hade dom specialpris på innerdörrar. Både jag och Peter tyckte att dom var jätte snygga. När vi kommer ut så visar det sig att A och A har dessa dörrar. Snacka om bra smak. :)

Allt som allt har detta varit en toppen dag. Kul att träffa de nya grannarna och skönt att få vara ute en dag.
Nu är jag så trött efter veckan som gått så jag ska krypa till sängs och tänka på min stora tjej som börjar sitt äventyr och på min storkille som börjar skolan i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0