Betong

Vi var en lite sväng på stan här i Östersund. Alla affärer har ju rea, men vi hamnade på ett nyöppnat fik och det var så jätte trevligt. På domus håller dom på att bygga en ny galleria och där mitt i öppnar Törners. Gott att äta och otroligt härlig inredning. Det känner lite som hemma känsla det vill säga om man har 20 soffor och 30 bord samt en hela bunt med hungriga vänner. :)

Peter har äntligen ritat huset färdigt. Han har lovat mig lite bilder som vi kan lägga ut på bloggen sen.  Han har möblerat upp huset och lagt golv samt tapetserat. :) Det ser också ut som om jag kan få som jag vill med ett svart kök.
Jag har också börjat fundera på en diskbänk i betong.
Snyggt som bara den. Fast jag vet inte om det finns någon i jämtland som kan fixa det.
Hittade en länk som beskriver hur man gör själv men jag vet inte om man törs ge sig på det. http://www.betong.se/Page248.aspx.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Absolut att ni ska ha en diskbänk i betong! Kanonsnyggt!



kram Lisa

2009-08-22 @ 20:55:25
URL: http://sjabbigmenchic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0