Idag är jag Sur Sune.

Tänk att vissa dagar skulle man tillbringa i sängen. Det känns som om det är en dag när allt bara går på tok. Jag fick en ordentlig utskällning på jobbet av en kollega fast i slutändan visade det sig att det var inte jag som gjort fel utan en annan kollega. *suck* Efter det har jag inte riktigt kommit igen. Det går segt.
Sen är jag väldigt hungrig. Började jobba 9,00 sen fika 9,45 (tidigt som bara den) sen har jag inte lunch förän 13,30. Snacka om länge att vänta. Fast fördelen är att allt smakar som en gormemåltid efter denna väntan.

Nä jag ska försöka att ta mig samman och bli glad Malin igen.


min trygga glada plats. Renviken

Måste bara skriva att nu är det bättre. Ibland klarnar allt efter enbit mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0