Tidsresemaskin


Idag har min stor gosgubbe (hoppsan det får jag nog inte säga) börjat skolan. Han tyckte inte alls att det var nödvändigt att mamma följde med och höll handen utan det var mest pinsamt att mamma var med. Det som känns lite konstigt är att han bara ska gå i denna skola i 1 år sen så ska han gå 1 år i Ås och sen blir det ev i Sånghusvallen. Det är klart att när han går i Ås kommer det ju vara barn som bor i området så han kommer ju att gå med "samma" barn. det är i alla fall det jag hoppas och tror.
Just nu önskar jag mig en tidsresemaskin. Jag vill åka framåt och kika hur vi har det i vårt nya hus och känna mig för lite. Jag längtar så otroligt mycket tills vi får starta bygget.
Nåja jag får väl ge mig tilltåls till någon smart kan uppfinna maskinen eller tills det faktiskt är på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0