Besök i Ås sen Stålmannen.

Igår åkte vi ut till en arbetskompis som bor i Ås och kikade lite på hennes nybyggda hus. Det var roligt att se hur de hade tänkt. Jag fick också snabb hälsa på min andra kollega som också byggt hus där. Hennes fick jag bara njuta av från utsidan.
Sen tog vi oss en sväng till tomten så klart. Det känns lika bra som vanligt. Längtar till vi får börja pyssla där ute. Sen blev det sent och vi fick ta en snabb middag på Max. Där hade dom hopptält och rätt som det var kom det en son utflygande mot asfalten. Han måste vi rädda tänkte jag och flög som stålmannen genom luften, men jag fick fingrarna lite tokigt så dom böjdes bakåt så nu får jag gå med bandage.
Nåja sonen skadades inte i alla fall.

Idag jobbar jag igen och det går sisådär med handen och skriva på tangentbordet. Tar lite längre tid än vanligt, men som tur är har jag suttit mycket i utbildning, sen är jag ledig i morgon för att jag har den äran att få jobba på lördag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0