Ny design

Tyvärr är jag lite för lat nu att göra min egna design på bloggen. Som tur är finns det trevliga människor som fixar bloggar och sen låter en "låna" deras design.

Jag vill rikta ett stort tack till er framför allt malinsofiacalmebring vars design jag föll för. Har bara ändrat lite text färg och lite i headern. (hoppas det inte gör nått)

Idag har vi annars bara cyklat omkring. Jag tor barnen på en liten cykeltur till barnenshus. Vilket allid är uppskattat i vår familj. Det blev lite nya skott till knallpulverpistolerna så nu har vi nya cowboys på gården.

Till middag väntas stek med kokt potatis, haricovert, bönsallad och gräddsås. Toppen!


Mina barn. En tidigare bild från i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0