Isolering.

Tyvärr inget bildbevis på att jag faktiskt jobbade. Det var som att lägga ett jätte stort puzzel. Riktigt roligt, nästan så jag skulle vilja göra det i morgon också. Härligt väder och trevligt sällskap. Vi hann massor också med det här tempot har vi nog en färdig grund under nästa vecka.

Vi hade trevligt besök också. En av Peters gamla klasskompis och hans tjej. Nästa gång får ni ta med jobbkläder. :) Då kan man kanske få sig lite kaffe.

Nä nu måste jag lägga barnen i säng så jag hinner mysa lite i soffan innan jag somnar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men vet du Malin?! Nu har jag och barnen varit och vaccinerat oss. Det var en hel historia för sig men det ska bli intressant att se om det blir några biverkningar. Ja,inga farliga då får jag verkligen hoppas.



Kram Lisa

2009-11-09 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0