Sprit på jobbet

Det fick vi förra veckan. Det var en söt liten sprayflaska med handsprit.
Fast nu är det 3 veckor sedan vi tog vaccinet så nu ska jag vara skyddad. Det känns otroligt skönt. Vi fick meddelande från Gabriels skola att dom har hittat legionellabakterier i duschen. Gabriels klass hade gympa den morgonen så dom han duscha innan. Så nu avvaktar vi och håller han under uppsikt. Det är tydligen ovanligt att man får det så chansen är väl inte så stor. Duscharna är avstängda tillsvidare i alla fall.

Sen är det klart för gjutning. Peter har varit och fixat det sista idag så imorgon 7:30 börjar dom. Det känns riktigt roligt. Som vi har väntat på denna stund.

Tillsist vill jag bara säga. Åh vad vi hade trevligt igår. Tack mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Sara på Coooltrastvägen

Tack själv vännen. Jag hade väldigt trevligt!



kram kram

2009-11-17 @ 08:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0