Fläskfilé vilka val. *suck*

Här satt jag och kom plötligt på att vi har en fläskfilé som måste ätas upp. Jag har ju hört talas om dubbelmarinerad men har aldrig provat att göra det så jag tänkte att det kunde var en trelivg idé. Googlade fram receptet och blev genast besviken, den ska ju förberedas kvällen innan.

Så nu sitter jag här med min fläskfilé och har inga ideér. Några tips skulle vara trevligt.
Ska jag helsteka den, grilla den, göra en gryta eller bara steka skivor?
Nu känndes genast middagen lite mer jobbig. Jag älskar att laga mat men hellst vill jag att någon annan står för tänket.
Frågade Peter och han svarade: Man kan ju steka den eller grilla eller koka.
Så vilken hjälp vad det? 

Ser fram emot massor med middagsförslag av er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0