Regn och fondu.

Idag regnar de igen. Det är väldigt varmt så det känns som en utedag i alla fall. Tänkte ta med barnen ut och städa i husvagnen. Det är ju skönt för Peter att någon annan gör det. Jag har tagit på mig det men det har inte blivit städat varje vecka som jag sagt. Svårt när man bara har en bil. Som tur är brukar Annica hjälpa till med det. :)


Gabriel har bestämt att vi ska äta rödvinsfondu idag så det är bara att fixa det. :) Hittade en bil oxfilé i frysen så det passar igentligen ganska bra. Tänkte ta lite kycklingfilé och blomkål. Mums. Den stora frågan som vanligt är vad vi ska ha till. Lite less på potatisgratäng, ugnspotatis och pommes. 

Hoppas ni alla får en trevlig lördag.

Kommentarer
Postat av: Husprojekt Drömhus

Låter supergott! var på en fonduerestaurang i Malmö förra helgen, Elysée heter den, guuud vad gott det är! Ps, bakad potatis kan också vara gott till fondue :)

Fortsatt trevlig helg!!

2010-05-15 @ 13:00:19
URL: http://www.husprojektdromhus.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Är glad om jag kan hjälpa till lite, min man e ju där och skitar ner oxå ;). Säg bara till så kommer jag, byter gärna lite städställe ibland ;).

2010-05-15 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0